Du är fortfarande min älskling!




 Hej Världen! Vaknade med kanske det värsta magontet jag haft på länge :/ Sisådär fun. Vägrade släppa taget trots att jag slängde i mej 2 ipren. Faktum är att hela jag är en bit smulig just nu. Känner mej dåsig och allmänt ur funktion. Var dock ute i Fillan och tog hand om lilla Bumbi ett tag förut. Det piggade upp lite. Vovvar är underbara djur!!  Det är katter iofs med ;) Ta Soul till exempel. Han är både världens sötaste lilla gullituss och världens jobbigaste dampunge på samma gång. I förmiddags kastade jag en folieboll till honom som han hämtade, hoppade upp i soffan med och lämnade tillbaka till mej... säkert 20 gånger i rad!! Han är som en liten vovsing han! Det var rart att se

Men fuck this, it's friday och jag ska bara ligga i soffan och blega på serier tills min andra otroligt fina älskling slutar jobbet och förhoppningsvis springer hem till mej! Ikväll möter vi upp min sis och hennes toy för en pizza och catch up på stan! See ya, wouldn't wanna be ya!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin