Getting spoiled by di äldre...



Hej du härliga Söndag! I torsdags var vi hemma hos svärföräldrarna på en härlig middag. Det var iofs min alldeles egna hunkiga kock som lagade maten men ändå, förträffligt gott! Och nu idag, ganska snart ska vi hem till mina päron för att njuta mammas älskade dillkött  Det är sannerligen härligt att bli bortskämd av di äldre ;)

Igår var vi på dop, och efter det kände vi oss ganska upplagda för att bara vara hemma och ligga i soffan och rå om varandra. Och så fick det bli. Vi kollade på "Så mycket bättre", det var Petters dag. Jag kan säga att jag förbannat det avsnittet men jag erkänner alltid (nåja nästan) när jag har fel. Det var faktiskt bra. Sen plöjde vi några banor i Super Mario. Jaaa, beroendet har satt igång igen... :P




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin