I wish every day could be like New Year's ★



Vi har en otrolig längtan efter nyår här!! Vi smider planer. Förra året var vi värdpar och kvällen bestod av 3-rätters, vin, spel, härliga skratt, fyrverkerier och fest! Vi tänker vara värdpar det här året oxå. Fast denna gången i vår nya fina lägenhet!! Än så länge är 1 par spikat, M och hans härliga norska. Vi hoppas även på min syster och hennes pojkvän detta året också men det återstår att se... Och sen vill vi väldigt gärna ha med dom före detta Karlstadborna!!  Såå... Tess min vän. Vad säger ni?




Klänningen är redan shoppad och klar. Redo att göra entré på nyårskvällen!
Åh jag längtar så!! En dag full av fest! Glitter & Glamour! Sprudlande drinkar och god mat! Aahh... Om jag fick välja vilken dag på årets som helst, så skulle jag va nyårsafton!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin