Kanske bästa stunden på veckan?



Söndagskvällen är kommen. Den heliga söndagen. Inte vart hemma allt för länge, tog sin lilla tid i Fillan men det gör inget. Bara mysigt  Jag både färgade och klippte mamsen minsann  Vi skulle slingat hennes hår oxå som vanligt men vi stannade vid brunt idag. Det blev jätte fint och jag är ganska bra på att övertala folk ;) R hade fullt upp med Enza under tiden of course... kärleksparet :P Dom lekte och gömde godis. Sötnosar



Men det bästa av allt är nog det som kommer ske nu... Att bara slänga sig i soffan och krypa in i R's famn och mysa. Vi ska kika på This is it innan Ensam mamma söker börjar. Jag älskar den filmen!! MJ is the shit! Och vem vet... kanske blire lite Wii efteråt ;)


Do your thing:
Postat av: Linda

Åw, sötnos. Vi ska ses snarast. Det föll helt bort förra veckan. Planerna ändras så sjukt hastigt ibland när man pluggar och ibland får man helt plötsligt massor att göra ändå. Men jag är ledig på torsdag. Kanske kan vara något? Puss


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin