Oh shit, my glass is empty.



Lördagkväll. Och jag sitter faktiskt här ensam och myser med ett glas vin.
Pojken har jag släppt iväg hem till bästa vännen och jag är helt säker på att dom dricker bärs varvat med Jack o Cola samtidigt som dom pratar om hur mycket dom saknar mej och vill att jag ska komma över... hur jag kan veta det? Jo för vi har sms-konferens såklart ;) Det har jag och Älskling alltid när vi är ifrån varann  


Det är hyffsat mysigt att vara för sig själv ibland. Lyssna på musik, dricka lite vin och kolla igenom gamla bilder på datorn. Jag har säkert hundra kort från ett par, tre år tillbaka. Bilder från Kronan och Stadt och mina kära vänner som jag saknar mycket!  Förfester när de bara var oss girls :) Singstar, dance-moves och massa tjatter... hihi! Måste.styras.upp.snarast.

Fast, ju mer klockan tickar på ju mer saknar jag min pojkvän såklart...
Jag saknar hans armar, hans famn. Jag saknar hans kyssar och att dra min hand genom hans hår. Men det är det som är det fina gott folk. Att sakna någon. En utav världens bästa känslor, på ett konstigt sätt.


Do your thing:
Postat av: Sabine

ser najs ut ^^


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin