PACKAR!!!!!!!!!!!!!!!!!




För fan. Jag gör inget annat än packar. Idag har jag skruvat ner hyllor och tavlor från väggarna. För ja, det är jag som är den händiga i våran lilla familj ;)

Packar, packar, packar... börjar bli tomt i lägenheten men ändå inte. Det är ju fortfarande en etta och inte gott om plats precis. Det står lådor, kassar och resväskor överallt. Jag vet inte vad det är som håller mej lugn men det är ta mej fan tur att jag inte ger efter känslan att ta sak efter sak och bara kasta rakt ut genom fönstret... It would have been so much easier. Men som sagt, nu börjar vi närma oss slutet. På torsdag ska allt vara klart. Då städar jag och mammorna bort resterna.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin