that's how it's done in OrangeCounty



Guten Tag allesammen! Det belv en spontanfika på stan igår med gulliga människor. Te och tända ljus inne på ett fik slår det mesta i höst och vintermörkret!  Och idag började jag dagen med ett möte kl. 10.00. Efter det... tjaaa, ska man vara brutalt ärlig i sin blogg eller inte? Det är frågan. What the hell... efter det har jag bara legat i soffan och kollat på OC!!  Redan plöjt 2 skivor. Var lite orolig att jag skulle tycka OC var töntigt numera men den är fan så sjukt bra den serien så den går inte att ogilla! Otroligt genialisk. Otroligt välspelad. Bra manus. Och jäkligt bra skådisar! Sandy Cohen är fan min förebild! Amen!

Nåja, motvilligt checkar jag ut från Newport för dagen och tar tag i dagens sysslor hemma på Rådagatan.
Diska, dammsuga, städa kattlådan... och fortsätta packa ner våran lägenhet i bananlådor.

Auf Wiedersehn... eller nåt.

Do your thing:
Postat av: zandra

istället för dagens blogg kör jag på en frågestund där jag länkar alla som frågar något. Vill du vara med och synas bland mina 6000-7000 besökare? In och ställ en rolig fråga nu! :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin