Det är dags för FredagsMys!

Så var äntligen fredagen här  Ikväll står inget annat än massa mys på schemat.
Hemmagjord kebab, en flaska vin, fylld godisskål och så idol såklart :)

Mamma hämtar upp mej inom kort. Lite ärenden på stan. Bra tidsfördriv tills skrutten slutar jobbet. Blir nog en lugn och fin dag imorn med, då söndagen är fullspäckad. Först ska vi hjälpa min morbror att flytta och sen är vi bjudna på lite 30-års firande. Min mormor fyller oxå år. Men det får helt enkelt hinnas med en annan dag.

Var förbi Flügger Färg igår och vi (läs: jag) lyckades välja ut tapeter till alla rum på en gång! Fanns ärligt talat inte jätte mycket snyggt och fräscht att välja på men vi (läs: jag) är riktigt nöjda med resultatet ändå! Ska bli spännande att se dom uppe på väggarna 1 december!! *längtar sååååå*



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin