HOLA!!

Back from Spain!
Och vi har haft det super mysigt med poolhäng, solkysst hud, god mat och mycket drinkar ;)
Helt klart en vecka med ny energi och man borde vara redo att ta tag i livet... hmm. Can't say I am. Nu när jag sitter här framför datorn igen känns det som man aldrig vart borta. Luften har gått från höst till vinter i rekordfart och att gå utanför dörren utan vantar och halsduk känns som ett potentiellt tänkbart självmord. Men kära vänner... jag ÄR redo för vinter. Jag är redo för jul! Jag vill ha stjärnor i fönstren, ljusstakar på borden, röda blommor i hela lägenheten, julgran och julmusik. Jag vill ha snöflingor i håret och på julaftonsmorgon vill jag vakna i den gosigatse famnen och titta in i dom finaste ögonen på jorden och bara ha den där underbara mysiga känslan i kroppen som man bara kan ha just den dan

Kanske är det så att jag får vänta lite med det. Men jag har en känsla av att tiden travar på ändå. Nästa helg fyller min UNDERBARING ÅR! Och sen är nästan oktober slut. Då är det bara november månad kvar innan december kommer med både flytt  och ovanstående! Hur härligt är inte de då? :)





Do your thing:
Postat av: jessica

mjaomjao!:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin