Billiga Veckan?

              

Helluuusan snusan!
Måndag och ny vecka. Ny dag, nya tag...
Hade en super trevlig helg med min syster i Skövde! Vi firade hennes 25-års dag med äventyrsbad på Arena, varvat med härlig relax och tysk bastu. Hur gött som helst!! Sen käkade vi mat och hällde i oss spriiiit! (Vadå? Jag har väl aldrig sagt att denna bloggen är barnvänlig? ;P) Men det var ganska städat ändå måste jag erkänna och vi nanade kudden vid ett-snåret tror jag bestämt. Söndagen följde med kalas. Sen åkte två trötta Lichöpingsbor hem och slöade i soffan med mysig film, hamburgare och godis :) Älskar söndagar!!

Idag är det lika tråkigt att vara ensam precis som alla dagar förra veckan.
Men jag gjorde iaf lite ärenden på fm. Var uppe hos AB Bostäder och redde ut lite saker... (jo visst serru, vi har nåt på g men inget säkert än), sen åkte jag förbi Just Nu och hörde mej för, samt sprang upp till AF och lämnade in en lappjävel med jobbcoacher som man tydligen måste ha i dagens samhälle. Jaha, kände mej otroligt produktiv när jag var på väg tillbaka till bilen och hade en självgott flin på läpparna eftersom jag tyckte att jag fått många saker gjort, samtidigt tog jag en stor djup suck (för att luften kändes så härligt höstig och frisk) och fick en ostliknande hönsfoder doft ner i lungorna...

...Åh vad det är härligt att bo Lidköping, tänkte jag tyst för mej själv... :)

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin