Fredagslyx-morgon-mys!



Äntligen helg! Och den börjar med systerligt mys i Skövde.
Ska snart bege mej... Eftermiddagen och kvällen spenderas självklart tillsammans med min sambo och idag blir det havskräftor och vin i soffan framför tv.n med hans armar kring mina  

Vi startade våran fredag med en extra lyxig morgon. Kaffe i sängen och nyhetsmorgon följt av ett varmt och gosigt bad, innan min kärlek var tvungen att sticka till jobbet. De är tur att jag har en hårt arbetande och omtänksam man! Jag ÄLSKAR honom! Men det vet ni alla vid det här laget... ;)

Vi ska flytta förresten!!! I december, en stoooor trea med härlig terass!
Känns förjävla bra, om jag ska vara helt ärlig! See You later, Alligator!

Do your thing:
Postat av: Linda

Baby! Nästa vecka ses viii. Garanterat :)

Gud så roligt med lägenhet. Det får du berätta mer om när vi ses. KRAM!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin