"I'd never given much thought to how I would die."

Vi är fyra i min familj. Det är jag, min man och våra två barn. Jag, R och våra katter. Moschino och Soul. Eller råttan(ibland vesslan) och Ziggy, som vi oxå kallar dom. Vi är fyra. Men endast jag är vaken...

En sötnöt ligger på tröskeln till hallen och knökar. Di andre... ja de ligger här i soffan och gossar.
Vi skulle se Twilight ikväll. Efter att vi fått ryck och åkt till donken och köpt Tasty :P (ja ja, jag vet.) Och jag visste redan där hur de skulle sluta. Med älskling i knät och ner-dreglade byxor... ;) Trött kille. Men det är bara han som får göra sånt. Han är extra söt då.



"But dying in the place of someone I love, seems like a good way to go."




Jag fikade med en av stans mest beundransvärda pärlor idag.
Det var längesen men uppskattat :)

Och i tisdags var jag på Preben hos vänninan och gjorde mej i fin i håret.
Det är lyx att ha en vän som är frisör.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin