och helgen är inte slut än...

Gokväll Sverige!
Det är val idag. (Nähee?? ;)  Så vi gjorde vår röst hörd tidigare. Nu får vi se hur de går.

Men nu skiter vi i det! Jag hatar politik. Egentligen. Fast jag gillar politik lite. För R's skull. Jag tycker så synd om honom dom gånger han verkar tro att han är förlovad med Miss Universum. (Du då Emelie, vilket parti tycker du? Jaaa, de skulle ju va trevligt med fred på jorden...?) Typ. Men vissa saker här i livet ÄR svåra att begripa sig på.

Nåja, vi har haft en underbar helg. Vare sig det är Moderaterna eller Sossarnas förtjänst.
En lugn och fin fredag med idol-mys såklart! ♥ Vaknade till en fin lördag likaså. Maskerad-Fest ute på landet och vi dansade och hade kul :) Mådde oförskämt bra imorses, det hade jag inga invändningar emot. Tagit det hyffsat hawaii hela dan faktiskt. Lite hundvakt, lite pizza, lite Eclipse... lite söndag helt enkelt.



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin