~ jag kan bara vara den jag är ~

  Hej gott folk! Det är fredag idag och snart påbörjar jag och min ängel en lång och fin helg ihop! Han är ledig måndag oxå!! :) Det var en skitdag igår. Men det är en bra dag idag. Man får ha skitdagar ibland. Det har min mamma sagt. Life is a rollercoaster. You just gotta ride it. Var det nån som sa... Men när mörkret föll och när det enda rätta var att befinna sig i hans famn, då mådde jag bra. Som alltid  Det är konstigt hur en annan människa kan ha så stor inverkan på en själv. En viss person.



                                  en.av.de.vackraste.



  Som "lyxhustru" är fredagar lite som lördagsgodis.
Man vaknar med en härlig känsla i kroppen. Sätter på kaffekokaren. Springer ner till ICA-affären med håret i en slarvig tofs och handlar nybakta frallor, ost och Aftonbladets Klick! Sen myser man en lång och härlig stund i soffan och längtar lite extra efter sin snygga heta man ;)

Sen kommer mamma på besök, tjötar lite skit och leker med "barna". Man pratar om den kommande veckan som hundvakt och blickar framåt mot den efterlängtade flytten i vinter :D

Resten av fredagen ska jag:

 göra mej till människa framför spegeln
 slå in pöjkens 25-års present och gömma den väl!
 handla kräftor tills ikväll
 möta älskling efter jobbet!
 träffa T&J
 se Idol och käka kräftorna :D

Mmmm! Super-mys-fredag! Och den bästa känslan är att veta att man kommer vakna till en underbar dag imorgon oxå. Jaa, livet är fasligt fint iaf. Gäller bara att fokusera på det som är bra i ens liv och låta det som är dåligt förvandlas till bra i sin egna lilla takt. Jag kan bara vara den jag är


Do your thing:
Postat av: Linda

Sötnos. Du är så värd en härlig fredag!


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin