En söndag efter lördag




Hej på er solstrålar!!  Sitter vid köksbordet och tittar ut genom fönstret... ska det bli soligt och varmt eller tar molnen och blåsten över? Vi får sannerligen hoppas på det första alternativet! Min sambo är ute i "Fillan" tillsammans med J och slår bollar. Alltså årets golf-premiär. Tydligen väääääldigt efterlängtat ;) Boys boys boys.... Men jag tycker bara det är roligt att han har ett eget intresse och hobby :)

Gårkvällen var jätte mys som vanligt♥ Räkor + ost + cider (hann inte till systemet för att köpa vin) + trevligt sällis + Kopps =  Det blev till och med ett glas ute på terassen först precis som jag önska! Härligt!





Ska strax ta tag i gårdagens disk. Och förbereda maten. Hmm... väldigt housewives-aktigt av mej. Men å andra sidan har jag ju levt lyxhustru-liv läääänge nu ;) I em ska vi hem till svärisarna på en fika och förhoppningsvis hinna med lite mys i solen oxå innan det är dags för en ny era imornbitti!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin