. . . . . . .




Hej Hopp! Jag känner verkligen inte att det finns något att bjuda på idag. Det är regnigt och mulet och allmänt trist. Usch och fy helt enkelt! Dessutom har jag precis glittrat mina naglar med det nya rosaröda och jätte besviken! Det är fin färg och så men mera som puder i konsistensen... inte alls som jag vill ha ju! Fuck! Hinner inte göra något åt det nu iaf...

Men jag kan berätta att vi strax sticker ut till Fillan för att byta däck. Vi styr kosan mot Jönköping och hälsar på Robins gamla vän T och hans tjej C i helgen nämligen och vill inte köra bilen på dom slitna satarna. Detta är deras sista säsong så nästa vinter blir ju rolig... Hoppas inte alla 4 måste bytas. Vet att 2 av dom är mer illa ute. Däck är ju inte svinbilligt precis.

Ja karlarna fixar detta och jag och mamma tjötar skit sålänge ;) Ska passa på att gå ut och se om det finns videung än. Super fint att ha på bordet i en stor glas vas. Tips! ;)

See you later då hunnies!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin