Frukost på stan!




Hejsan svejsan! Startade den här onsdagen med frukost på stan 9.30. Träffade underbara Mia som jag lärde känna under min tid på Gallerix! Hon är en sån härlig människa och tiden bara flög iväg. Vi hade ganska mycket att catcha up då det var typ ett och ett halvt år sen nu vi sågs! Hahaa! Vi hade lätt kunnat sitta ett par timmar till tror jag om det inte var så att jag skulle träffat R på lunchrasten för lite ärenden.

Nu är jag dock hemma igen och det dags för mej att äta lite lunch och passa på att läsa NLT. I em ska både jag och mamma följa med grabbarna (R och pappa) till gymmet för att pumpa lite ;) Hahaha, det lär bara bli löpbandet och cykling för vår del. Medans det manliga hormonet lyfter tyngder och har träningsvärk imorgon. Ikväll är det världens bästa TV-kväll igen! Och såklart har vi tänkt utnyttja erbjudandena från Sibylla på vägen hem från gymmet...



Häromdan: Mmmmm löjrom!! Ja, om ni ser något där under all dill?  Jag älskar dill!
Och till detta hade vi smörstekt toast! Lyxig kvällsmat huh?


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin