Glad Påsk mina vänner!!




Heeeej sunshines! Så kom äntligen långhelgen!   Känns fantastiskt bra!! Men det är inte för inte man blir lite förvirrad sånna här dar. Eller ni kanske har bättre koll än jag? Jag menar, igår var det fredag för alla fast det på riktigt var torsdag. Och idag känns det som lördag, fast det egentligen är söndag. Men på riktigt är det ju fredag... och imorn borde det alltså kännas som att det är söndag fast det är lördag igen. Och sen kommer den riktiga söndagen. Men dagen efter äre söndag igen, fast ändå måndag... Ja ni fattar.

Det bästa ur all den här röran är att vi startat påsken ruskigt bra! Hade en mysig em och kväll igår och idag har vi ÄNTLIGEN KÖPT UTEMÖBLER!! En hörnsoffa i konstrotting med tillhörande bord! Och den är så himla snygg! Vi sitter här nu med varsitt glas vin och bara njuter. Ikväll inviger vi nya grillen och slänger på en flintastek. Imorgon väntar kalas hos morföräldrarna på dagen och påskaftonskvällen går i vännernas tecken! Njut av livet mina bunnies! It's pretty good, you just gotta let it in♥




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin