H E J F R E D A G !




Jag inledde denna dag med att stiga upp i ottan och kliva rakt in i duschen.
Det är ett helvete innan man krypit ur täcket men så fort man vaknat till så inser man att det faktiskt är ganska trevligt att äta frukost ihop med den man älskar och samtidigt läsa varsin del av den lokala tidningen. Hade ett möte i stan vid 11.00 men nu tänker jag fan bara ha helg och inte tänka på något annat!  Hjärtat kommer hem om mindre än en timma och då ska vi som vanligt åka och handla lite. Måste ha Aftonbladet med Klick så vi kan fika lite och bara mysa i massor vid köksbordet! Jaa, jag vet vi börjar bli pensionärer  

Blir en lugn hemmakväll med kräftor och supergoda ostar vi köpte på Rörstrands marknad igår, framför Så ska det låta. Synd att inte På spåret går längre men det får duga. Älsklingen fnyser åt Erik Segerstedt, men det får han fan bara ta efter att jag stod ut med Marie Serneholt under Melodifestivalen ;) Imorgon är vi hembjudna till underbara T&J! Och på söndag är det kalas för R's lillasyster. Så nu tar bi helg hörrni, helg!!




Do your thing:
Postat av: Hyresvärdkärringen!

Fröken!

Vad hände med "jag funderar på att hälsa på dig"?

Du agera typisk brud jag svär. Satte förhoppningar i mitt huvud och sen drar :)



Om jag hittar dig ska jag göra kaos med dig!



Hoppas du har en supermysig helg!




Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin