Hej mina fågelungar! Första dagen på gymme...

dsc06696 (MMS)

Hej mina fågelungar! Första dagen på gymmet idag och jag kan säga såhär att det finns ingenstans jag hellre vill vara än i min pojkväns armar ikväll! Dock är det missarna som värmer mej just nu. Kikar på En unge i minuten och sånna program är han inte helt förtjust i... Hihi! Fast inte helt fel med en gosboll tätt intill sig heller. Vädret har varit helt underbart idag. Typ vindstilla på terassen och stekheta solstrålar. Men det är ju såklart. Alltid när man inte kan nyttja det ; ) Fast det var riktigt skönt när vi kom hem efter fem oxå. Vi grillade och lyxade till denna måndagen lite extra. Dessutom har vi köpt en klotgrill nu!! Den ska invigas i påsk! Vi hörs när vi hörs bunnies! Simma lugnt.


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin