Onsdag och uppdatering




Hej på er! Och vart fan tog solen vägen?! Måste.bli.bra.väder.imorgon!! Gårdagen gick bra hörrni :) Även om alla punkter på schemat inte gick i hamn. Ringde butiken i Lidköping (nr 1) men chefen satt i möte hela dan. Typiskt. Då kunde jag stryka butik nr 2 (Skövde) för jag måste veta svaret från Lischan först liksom ;) Mötet med gymmet gick däremot super och jag ska infinna mej där klockan 8.00 på måndagmorgon om inget oförutsett sker, (alltså om jag skulle få ett besked av butiken/butikerna som innebär att det knappt är idé att dra igång nåt med gymmet)! Spännande! Så himla trevligt gäng  Eftersom dessa planer gick i hamn så behövde jag ju inte gå på informationen om en ny starta eget-kurs, så den hoppade vi helt enkelt. Dessutom behöver jag inte en till kurs faktiskt för vi ligger jävligt bra till ändå ;) Ååååh jag vill bara att allt med vårt hemliga företag ska vara klart!!! Det är en lång och inte alltför lätt väg dit men vi ska nå fram som sagt!



Så idag då? Jo jag har ringt butik nr 1 igen... like a hundred times. Men chefer är inte lätta att få tag i alltså. Tillslut lovade en i personalen att hon skulle be honom ringa mej så fort han kan. Och det hoppas jag han gör idag eller absolut senast imorn! Det är sååå dumt när allt kommer på en gång. För så är det ju, allt eller inget på en och samma gång. Nu ska jag iaf gå och möta min ÄLSKLING som finns där i vått och torrt♥ Utan honom vore jag lost! Ikväll har han lovat att laga ceasarsallad till våra favoritprogram på bästa tv-kvällen!! Can't wait!


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin