The end it's not near, it's here.




Jaaaa veckan är slut och det är dags att inta helgen!!  Sista tvätten ligger i maskinen, jag ska blåsa håret efter en varm och go dusch, R är snart påväg hem och då ska den vanliga fredagshandlingen bockas av. Sen ska vi sitta vid köksbordet med tända ljus och dricka kaffe och äta bullar och läsa Aftonbladet, jag ska läsa Klick! och bara mysa i massor! Mmmmm!! Självklart hade jag hellre sett att det gick o sitta ute men det är då fan vad solen ska va envis just nu. Bara massa fula och gråa moln i vägen. Men näpp, håret kommer inte blåsa sig självt... see you!



Jag och mamma tvättade min bil igår  Det är faktiskt första gången jag tvättar den själv... hahaha! Men hallå, vad har ni själva era pappr till?! ;) Jag råkar dessutom veta att han tycker det är roligt att fixa lite med den




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin