Det är inte så långt hem




Gokväll alla fina
Ska jag skriva att jag jobbat? Nej det vet ni ju. Däremot cyklade jag i räserfart hem på stålhingsten och öppnade kattmatsburken. Sen kom min mor och hämtade upp mej. Vi skulle kolla in nya butikerna som öppnade idag. EM och Arken Zoo. Men det var väldigt mycket folk och mest bara rörigt. (Jag vet inte vad jag förväntade mej.) Passade på att handla en sväng innan mamma droppade mej hemma på gatan igen.

Sen funderade jag länge på vad jag skulle stoppa i kistan idag. Tacos? Nej. Skaldjur? Nej. Något annat gott? Nej. Jag gillar ju tacos och skaldjur är gott... men det är helt enkelt inte kul att laga mat till sig själv. Så jag kom på den lysande idén att tuta in i driven på donken såklart. Inte min ljusaste sida men fantasin har kapitulerat för längesen. Fast titta, jag tog faktiskt ingen TASTY! Så de så ;)











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin