23:11
Jag ändrade planen i sista sekund. En tur ut till syster och Hasse var precis vad jag behövde. Lugnt och skönt. Love you sis! Svängde förbi fillan på vägen hem eftersom jag ändå sagt att jag skulle komma idag. Jag är en sån person som tänker på alla andra hela tiden. Det kanske är en bra egenskap, jag vet inte.

Har inte varit hemma speciellt länge faktiskt. Det blev en mysig lördag trots allt. Fast det är inte klokt vad jag saknar min andra hälft när han är borta... jag som älskade att vara för mej själv förr.



Just nu:

Blir det sängen, godisskålen, the Hills och missarna. Som förövrigt cirkulerar kring "matskåpet" så fort man kommer hem. Jaha, trevligt att se er oxå igen... Snart är han den efterlängtade på väg hem♥









Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin