Here we go again




Godmorgon fina ni!  Det är egentligen ingen skön känsla jag har i kroppen så God kan vi nästan skippa och bara köra på ett Morr'n... ;) Det blir en lååång dag idag. Ska strax iväg till jobbet och köra lunch som vanligt. Sen ikväll har vi premiär för á la carten. Det var längesen nu man jobbade såkallad långpanna. Men det är bara att bita ihop, det blir ju trots allt sköna pengar. Det som oroar mej dock är den här känslan som vuxit fram ännu mer tydligt nu än förut - känslan av att jag inte alls vill jobba kväll  Det känns lite halvjobbigt faktiskt. Med tanke på vilken bransch jag är i... Nåja, jag får lita på att allt löser sig till det bästa tillslut. Det brukar ju heta så














Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin