Lille-skrutt!





God eftermiddag i den härliga kvällsolen! Nu börjar det bli extremt tråkigt att träffa min sambo så korta stunder på dygnet. Men snart är det här dubbel-livet slut och då har han iaf kommit en riktigt bra bit på vägen mot sitt mål  Jag önskar att jag oxå kunde bidra men det är ju inte bara att gå ut och välja ett välbetalt extrajobb i den här stan... På torsdag åker han dessutom till Stockholm med jobbet, kommer hem lördag. Då kan vi snacka riktig läääängtan efter min lille skrutt!♥ Därför har vi sagt NO-NO till arbete denna helgen! Bara massa mys!!



Underbart väder idag! Jag älskar att ha altandörr'n på vid gavel och låta den friska luften ute fylla lägenheten! Det är avkoppling och ren terapi att sitta där på trappan och gassa i solens strålar!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin