Maui!





Igår gjorde jag ett kap. Jag köpte den här hallmöbeln på riktigt mycket REA. Jag har velat ha den länge men inte vetat vart den ska stå. Igår skulle jag dock bara ha den! 270 spänn på Jysk! Har kostat 900 pix förut... Och dessutom visade det sig att den passar alldeles utmärkt i hallen vid dörrn. Äntligen lite mer förvaring. Och nu känns hallen mer hemtrevlig oxå. Två flugor i en smäll! Jag är nöjd  

Fast som vi alla vet är det alltid nåt med Jysk. Det bara är så. Fattas saker, trasiga saker, saker som inte passar... ja igår kunde jag bocka av två. Nämligen följande:

 Fattas: beskrivning
 Trasigt: en hylla sprack

Men jag orkade fan inte med nåt trassel så jag körde ändå. Jag hade sparat lite tid med en beskrivning för det var inte helt lätt att montera ihop korgarna... men man är ju inte helt bakom flötet och tillslut fick jag ihop'et. Lite skills har man väl ärvt från farsan ändå   Och jag resonerade såhär: hyllan som sprack i ena kanten kommer nog hålla för en korgjävel ändå.











Do your thing:
Postat av: sis

Blev ju jättebra med den nya möbeln! Supermysigt =) men Jysk kan fan ta sig där bak asså...

2011-08-24 @ 22:14:21

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin