På tal om drömvinsten...



(tidsinställt inlägg
eftersom jag är i Fillan)



.... Jag glömde en väldigt viktig sak sist när vi snacka om drömmar att göra för vinsten!! (förutsatt att man faktiskt vinner ja, men det är väl därför den heter just drömvinsten.)

Jag skulle såklart GIFTA MEJ! Helst imorn. Hur kunde jag missa det på listan?! Tur att pojkvännen inte läser min blogg... vad jag vet iaf   Är hur sugen på bröllop som helst, men det blir en hacka att spara ihop först. Ett antal laxar som kommer slängas på bordet den dan, det kan jag lova er. Men åååh så skoj att välja ring, klänning, tårta, bukett, inbjudningskort... ja hela fadderullan! Det är det viktigaste dagen i våra liv! (Tills att vi får barn of course.) Och då får det kosta vad det vill. Vem vet, vi kanske har blivit miljonärer då?  

















Do your thing:
Postat av: lisa,,, björnen du vet ;)

Svärmor är här iaf =) Å väntar o längtar till den dagen <3

2011-08-25 @ 21:57:37
Postat av: Svar:

:)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin