Raindrops are fallin on my head





Hej allesammans! Idag vaknade jag och dom lurviga upp till ett riktigt jäkla oväder! Det mullrade i kanterna när jag lämnde hemmet för de vanliga lördags-sysslorna (lämna in Lotto och handla lite gott). När jag sedan skulle ut till bilen igen, ja då stod regnet som spön i backen. Men jag hade allt hört inne på Hjertberg hur det blixtra och hade sig utomhus. Och sen när ovädret vänt och kom tillbaka så måste blixten slagit ner precis här alltså för det small till utav bara helvete exakt när blixten kom. Fast jag tycker inte det är läskigt. Nästan mysigt. Och otroligt häftigt!! Naturen är häftig.

Men sedan försvann den. Och lagom till halv fyra, då jag hämtade R♥ sken solen upp och då kände jag hur vädret verkligen speglade mitt humör ;) haha! Nu har vi precis haft vårt fredagsmys, fick ju skjuta på det en dag denna veckan. Läst Klick! och fikat och druckit massa kaffe! Mmmysigt!!! Ikväll ska vi ha fullt upp med att bara ta hand om varandra. Det blir fajitas och vin i soffan framför en bra film. Eller några Grey's avsnitt  











Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin