Söndag♥ ?





Mina älskade underbara söndagar. Därför kändes det så fel att inte vakna med den där gosiga och mysiga känslan i kroppen som man bara har på söndagar. Idag känns det mest som att jag har ångest redan från start. För att det är måndag imorn. Och för att helgen redan är slut. Fan. Jag brukar aldrig känna så. Men det kan bero på mycket. Kanske för att halva helgen "försvann" eftersom hjärtat kom hem från jobbresan igår. Och kanske för att man helst av allt bara hade velat mysa runt hemma i lägenheten idag men istället har en del saker att göra. Det kan också bero på att vi nu i veckan ska öppna kvällstid på jobbet. Mycket nytt i skallen. Mycket nytt som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av än. Så ja, lite söndagsångest.

Men jag antar att man ibland måste tillåta sig själv att faktiskt känna så också.
Vi hörs när känslan har infunnit sig.



Sea World's älsklingar!


www.google.com







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin