Till havs!





Go'kväll mina kära! I sån där härlig söndags-anda har vi varit hemma hos päronen i Fillan och käkat middag. Vi hann även med en snabb kaffe. Såhär långt var vädret väldigt soligt och fint! Underbart! Efter en liten mellanlandning hemma hos missarna åkte vi sedan ut på en liten fisketur med T&J. Historien upprepade sig dock och det blev inget napp som fastnade ordentligt på kroken. Fan, man skulle ha en båt ni vet. Ligga och puttra vid vassen och lurpassa på gammelgäddan... det är kul det! Det här är... ja jag vet inte. Mysigt iaf  

Och nu fick jag ju äntligen smakat den där berömda pärondaim-glassen. Hyffsat god. Men originalet är bäst säger jag! Tyvärr mulnade det på och nu hänger regnet i luften. Nåja, då kan man iaf stanna inne med gott samvete resten av kvällen. Var ju som ni vet i Fillan igår och hämtade lite videoband. Så om en liten stund ska vi kolla på en gammal goding - En snut på hugget! De du syrran♥










Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin