Utkast: Aug. 18, 2011





Gokväll kära ni! Jag känner att jag inte har så mycket nytt att dela med mej av. Jag jobbar. Och när jag kommer hem så fortsätter jag att jobba. Antingen med hemmasysslor, såsom städning, tvättning och diskning eller så jobbar jag med vårt framtidsprojekt. Jag längtar ärligt och mycket till helgen! Sovmorgon, tillsammans-tid, och söndagsstek!♥

Däremellan hinner jag fundera lite över varför livet aldrig kan vara helt bekymmersfritt. Är det verkligen så? Eller är det vi som skapar bekymmer för att vi inte vet hur ett alltid-rosa-moln-liv ser ut? Just idag betyder "bekymmer" att jag hatar att man inte kan klara sig på lunchtimmar i den här branschen. Inte för oss i servisen iaf. Jag kommer väl få ihop ca 130 timmar i månaden på lunchen. Alltså måste jag komplettera med kvällstid. Inte hela världen of course. Servicen kvällstid är ju egentligen mycket roligare men jag är liksom i en fas i livet då jag inte vill jobba kväll. Jag vill vara Svensson. Och jag vill verkligen ha våra helger!♥ Men vi får se. Man ska ju inte göra en höna av en fjäder... eller nåt.

(...just idag alltså. Imorn kan "bekymmer" lika gärna betyda nåt annat.)



Underbaringen när hon var ca 9 veckor  
Tänker på hundar hela dagarna... :) Jag vill så gärna. Sååå gärna!












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin