Vecka 32




GodMorgon kära ni  Jag fattar inte varför alla lediga dagar bara susar förbi. Det är väl märkligt? Ännu märkligare är det att solen var framme och gottade sig både i lördags och idag. Men igår var det minsann spöregn på förmiddagen... knepigt. Dock klarnade det upp framåt em/kvällen och efter att T&J varit här på en mysig fikastund, tog jag och min kärlek en fin promenad genom stan hand i hand♥ Vi gav oss även på lite tennis. Har inte kunnat spela på länge för R har haft så ont i ryggen nämligen men nu gick det bra :)

Nu har vi en ny vecka med nya möjligheter. Jag ska till jobbet vid halv elva och stöka runt lite. Nu är det inte långt kvar tills vi kör igång med lunch! Dock har min älskling mycket jobb framför sig den här veckan. Och veckan efter det, och veckan efter det... Ja iaf augusti ut. Hela dagar och sena kvällar. Så jag kommer sakna honom jävligt mycket, men då är det ännu härligare när man väl träffas igen♥







Härlig söndagsfika igår på svärmors goda bullar, citronmuffins och kärnfria druvor (bästa!)♥ Precis i min stil. Att fika är en utav livets alla goda ting! Och vem älskar inte Mateus underbara serie? I love it!








Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin