yesterme, yesteryou, yesterday





Hej på er fina läsare! Jag är väldigt glad och lättat över att det är onsdag idag. Mitten på veckan. Halvlek. Ett steg närmare helg  Ja jag vet, man kan inte längta efter helg hela livet. Då blir livet plötsligt väldigt kort. Men hela den här veckan känns så seg på nåt vis. Och idag har vi inga öppna altandörrar. Nähedå! Regnet har hängt i luften hela dan och jag är faktiskt förundrad över att det inte blivit några droppar än. Jag slängde ett öga på vädret igår på tv.n... brukar bli yr.no annars (bara ett klick bort på iphonen ;). Och det verkar ju ligga ett helt molntäcke över hela landet falukrov idag. Känns alltid lite bättre om man vet att fler har det jävligt än bara en själv liksom  Så jag önkar er alla där ute regn idag! Nä jag bara skoja. Nästan.

Igår var jag och hälsade på min pöjk på extrajobbet. Päronen släpade med mej igen. Men denna gången var jag faktiskt inte så hungrig så det blev "bara" en förrätt. Det visade sig inte vara så "bara" dock. Största förrätten jag vart med om. Men väldigt gott såklart  Och vi lirade runt i farsgubbens nya raggaråk dessutom! 













Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin