You set my soul on fire





Det finns inget finare än späckhuggare. Men det var ju inget nytt, eller hur  Och nu vet jag vart vårt nästa resmål går (förutom Thailand förhoppningsvis i januari!!) - Teneriffa! Där finns nämligen en park som heter Loro Parque och det finns hela 4 st SPÄCKISAR där!! Omfg! Hur har jag kunnat vara i de spanska trakterna så många gånger utan att ha vetat detta? Jag är väldigt tveksam till att ha dessa godingar i fångenskap men jag känner ändå att jag vill se det med egna ögon och kunna ta ställning då. Jag vet att jag kommer lipa den dagen jag äntligen får se en späckhuggare men det får det vara värt :) Och dessutom SKA jag bannemej till nord-Norge och se dom i det vilda oxå! Så det så!












Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin