2 Advent!



Men heeeej alla fina!  Åh vad ni har saknat mej! Jag har levt min 2 advents-dag och inte haft tid för varken dator eller iPhone särskillt mycket. Vaknade relativt pigg imorses klockan 09.00. Det tycker iaf jag är värt en applåd! Hade en trevlig gårkväll i arenan på R's julfest med jobbet. Träffade en hel del andra bekanta ansikten på plats och dansade till Arvingarna, det gjorde vi oxå :)

Idag startade vi dagen med soffis-frulle och På Spåret-reprisen. Sedan svepte vi in oss i varma kläder och begav oss ut på en riktig långpromenad. Hamnade tillslut vid Änghagen. Här ska det shoppas julsaker!, tänkte jag... men det verkar vara sjukt svårt att få tag i någon rolig färg på grankulor. Det enda vettiga jag hittade var guldiga i olika mönster och det klassiska - röda. (Även dessa i fint mönster iofs.) Dom röda köpte vi på Ålle. Och eftersom detta är allt jag hitta, tolkar jag det som att guld och rött är årets färger och väldigt inne... (?). Ja skitsamma. Nu är den pyntad och fin iaf!


Avslutar med 2 bilder från igår.
Som jag självklart var för stressad för att ladda upp.


Before: i total hår- och klädpanik!




After: Svart spetslinne (Gina Tricot en gång i tiden?) och lockigt svall!




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin