inför ikväll: (LIVE!)


(tidsinställt)




Yes sir! Ikväll smäller det! Detta inlägget är inställt till er, eftersom vi redan är i Göteborg nu  Tråkigt nog så åkte ju Molly ut förra veckan. Jag har väl någonstans vetat hela tiden att jag ska få se Moa i semin... oavsett om jag vill eller inte ;) Men egentligen bryr jag mej inte sedan Amanda P åkte ut. Tycker iofs att Robin förtjänar att vinna! In Bards face, så att säga!

Ha nu en trevlig kväll alla! Det ska vi ha!



★Robin Stjernberg

Låtval:
ROND 1 (Glänsa): Dedication to my ex - Lloyd/Miss That
ROND 2 (Utmaning): Love is gone - David Guetta/Chris Willis


★Moa Lignell

Låtval:
ROND 1 (Glänsa): Torn - Natalie Imbruglia
ROND 2 (Utmaning): Wherever you will go - The calling


★Amanda Fondell

Låtval:
ROND 1 (Glänsa): It's oh so quiet - Björk
ROND 2 (Utmaning): Raise your glass - Pink






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin