Last friday of this year



God eftermiddag! Har ni kikat på dokumentären? Det hoppas jag verkligen! Återhämtade mig ute på promenaden förut. Fick så ont i huvudet utav allt gråt ;) Hahaha, men den berörde mig djupt. Fick iofs lite mera huvudvärk när Enza vägrade lyssna på mig. Jag och mamma tänkte leka med henne på en kulle men det övergick till lydnadsträning istället. Ibland flippar hon när det helt enkelt blir för mycket skoj. Och tydligen ingick inte jag i det som var skojigt ;) Lite skendräktighet kan ha spelat in i bilden...

Sambon tar sin tradionsenliga dusch/bad med fredagsöl. Och jag sitter naturligtvis med mitt vinglas brevid mig. Är det fredag så är det. Ikväll kokar vi musslor och tinar räkor! Mums! Var längesen nu! Lite uppvärmning inför morgondagens festligheter helt enkelt!






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin