Mellandagar



God eftermiddag!  Min R jobbar såhär i mellandagarna. Tråkigt tycker jag! Det finns 2 stora + med restaurangbranschen. Det första är dricks!! och det andra är julledigheten. Nåja. Dom 2 bitarna väger tyvärr inte upp all annan skit. Inte i den här stan iaf. Kommer ihåg våran första riktiga jul tillsammans♥ Fick Wii-spelet utav hjärtat i julklapp och vi nördade som bara fan i mellandagarna. Satt på täcke framför tv.n med Xider och Hof! Hahaha, det var tider det. Tror inte vi öppnade restaurangen förrän nån vecka efter nyår heller. Så jädrar vad vi m ådde gott då ;)

Det var för bra för att vara sant (ja det var det ju tillslut faktiskt...) Men på tal om nyår så ser vi fram emot lördag otroligt mycket! Detta året är det våran tur att bli bortbjudna. Vi har ju haft gäster 2 år i rad nu. Iofs väldigt trevligt. Jag trivs i rollen som värdpar. Men det är alltid lite extra roligt att piffa sig om man ska gå bort :)


Nyårsafton är min absoluta favorithelg på hela året!
Vilken tur att vi både avslutar det gamla och firar in det nya på samma gång då ;)



www.google.com







Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin