Späckhuggaren Luna



Hej underbaringar! Det är fredag och en fin helg stundar!
Mamma är på väg hit, vi ska gå en promenad. Därför blir detta bara en snabbis för mig att säga Hej! och dessutom tipsa er alla att kika på en helt fantastisk dokumentär om en späckhuggare.


Handlar om lilla Luna som vid 2 års ålder kommer bort från sin familj och istället börjar söka kontakt och uppmärksamhet med människor. Befolkningen älskar honom men myndigheterna har andra planer... SE DEN! Filmen är så himla bra gjord. Jävlar vad jag lipade. Jag vet inte vad det är, men bandet mellan människa och djur gör mej alltid tårögd. Och dessa späckhuggare har förtrollat mig sedan lääänge♥

Har sökt förgäves på youtube men hittar den inte där, så nu finns det endast tillgänglig via länken nedan till SVTPlay. Och skynda! Tiden går ut ikväll 23.55!!

SVT Play - Späckhuggaren Luna



www.google.com



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin