Tack allihopa, tack...



..... för att ni orkar med mig trots att jag är världens sämsta nuförtiden. Hahaha vad håller jag på med eller?

Jag har iaf vart en sväng med mor i Skövde idag. Närmare bestämt imorses. Och det var inte lika kul som det låter... Lämnade tillbaka ett par bussningar till bilen bara som inte behövde bytas. När vi kom tillbaks till Linkan tog vi en runda i spåret. Det börjar bli standard nu :) Men så otroligt skönt med skogspromenader, förmiddagssol i ansiktet och koppel i handen.

Dock kan jag berätta att det kändes som jag drömde hela vägen i bilen... Utanför fönstret kunde det ju lika gärna varit 27 mars... eller april for helvede! Det är ett skämt att julen precis passerat och att vi är på väg mot årsskifte. Skämt.

Nåja, nu ska vi precis sätta igång Sällskapsresan! På bordet: pepperoni, choklad, bubbelvatten!! (syrran förstår det här... ;)






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin