Tur att Chino älskar att gosa i famnen



... eller inte ;)
Dock kostade du mej tusenlappar, vilket betyder att vi får krama dej så mycket vi vill
Fast han tycker egentligen om det. Han blir sådär löjligt bebis-aktig när man släpper ner honom. Njuter utav uppmärksamheten. På tal om uppmärksamhet, hur kan 2 katter som får massvis, och lika mycket kärlek vara så avundsjuka på varann? Det är inte klokt. Kanske därför dom "bråkar"så mycket. Syskonkärlek. Vi vet ju ändå att Moschino är Soul's idol  



Egentligen undrar jag varför jag är vaken nu? 02.03. Fast det hör ju till vanligheterna att vända på dygnet i juletider. Min sambo ligger redan och sover. Fast i soffan här brevid mej då såklart ;) Ulletussen på bilden oxå. Och den lilla apan ligger nog under köksbordet. Jag har stängt dörren till hans favoritplats. Men va fan, han får väl lära sig att låta bli presentsnörena isåfall dååå!! Snorunge :P Han skulle givetvis vara med och slå in paketen förut. Troligt att han fick hjälpa till...

Nä, god natt kära ni! Nu vill jag vakna till 23 december♥




Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin