Utkast: Dec. 5, 2011



Nu sticker jag hem till mamma i Fillan och bakar pepparkakor!
Dagen till ära har vi fått lite julfeeling i form av frostig bilruta och
en sol som glittar bland trädkronorna.

15.20 har jag tid hos kiropraktorn. Så vi hörs senare helt enkelt!





Do your thing:
Postat av: Linda

Men va?! Jag skrev ett jättelångt och ursäktande mail om min tidsbrist, att jag ofta svarar väldigt random, att du inte har någon del i det, att jag ofta har tanken där och att det sen faller bort. Jag tog faktiskt på mig hela skiten och avslutade med att jag undrade hur du hade det. Menar du att det inte kom fram?! Vad hände där, undrar jag nu. Usch så dumt och otroligt onödigt.



Jaja. Nu vet du iaf :)


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin