A wedding plan



Hej underbara FREDAG!! Äntligen är du här
Det var tyst här igår... jag hade en mysig på stan-dag med mamma på fm och det är konstigt hur en sådan dag kan gå fram just mysig till total katastrof och mardröm!! För att inte säga för mycket så ligger vi i fejd med vår förra hyresvärd, Senäte i Lidköping, sen vi flyttade. Det är en mardröms person som jobbar på uthyrningen som verkar ha bestämt sig för att hata oss. Det är såååå jobbigt, men hoppas det löser sig. Jag och min älskling har iaf bestämt oss för att slöppa detta nu och bara ha helg!! Nya fighting-tag på måndag... ;)

Jag ska faktiskt snart åka till station och hämta min syster som kommer från Skövde.
Idag ska vi snacka massa BRÖLLOP!!!! Och på tal om bröllop så var jag med min mor tidigare inne på en guldsmed, där hon förstorat sina ringar. Och jag passade naturligtvis på att både kika och till och med prova en vigselring  En sådan som jag funderat på länge nu.... ååååh! Man blir såååååå sugen!!!!! Jag vill bli R's fru nu, idag!!! Men vi måste spara massa pengar först... så vi kan få vårt drömbröllop♥



Ikväll står det tacosmys på menyn och vi värmer såklart upp med ett glas vin under tiden vi lagar den! Jag bara älskar HELG!!! Take care sweeties!

Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin