Inspiration!



Just de ja, jag och mamma var ju på Lidens Blommor i förra veckan och då såg jag något jätte coolt som jag vill härmapa  Dom hade nämligen planterat 3-4 st "köttätande" växter i en rundskål! Det såg super häftigt ut! Alltid nåt spännande över sådana växter fast man innerst inne vet att dom inte ens kan döda en blomfluga liksom  Jag hade en sån där fiskskål när jag var mindre... har bett mamma kolla om hon kan hitta den för jag tror inte jag fick med mej den i flytten iaf. (Kan ju vara vart som helst tyvärr) Jag tycker dock att det verkar vara skitsvårt att hålla dom vid liv... men man måste ju prova ;)



Do your thing:
Postat av: ♥ESSEY♥

Snygg blogg =D

Kommentera gärna min blogg också =)<3


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin