Kaffe + Dator = Arbete



Godmorgon... eller jag menar goddag!
Jag är segstartad nuförtiden. Men mina ensamma dagar är ju långa som dom är. Därför kan man gott unna sig lite sovmorgon och en mysig stund framför tv.n innan man tar tag i dagen. Har faktiskt en del som skall göras... som vanligt iofs. Det är iaf dags att hälla upp en stor kopp kaffe och sätta fart med lite arbete framför datorn.



Eller så tar jag en uppfriskande dusch först för att piggna till? Hmm, mamma kommer ju förbi efter jobbet oxå och lämnar den stora mattan som äntligen kommit från Jotex!!!! Och så ska det dammsugas, diskas, städas i kattlådan och ja ni vet... massa saker som vanligt helt enkelt ;)

See You Later!



Do your thing:
Postat av: emilia

unna du dig att sova länge, så skönt! varför långa och ensamma dagar? är ditt sällskap bortrest?


Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin