Nytt perspektiv på livet




GodMorgon Världen! Måndagar är alltid en seg start på veckan. Vare sig man arbetar eller inte. Jag har som alltid saker att göra, men på något sätt verkar jag ha svårt att hitta en ände att börja i. 13.39 är min klocka. Jag var uppe 10.03. Ändå sitter jag här med mitt arbete (ja vi kan kalla det så) och har inte kommit en gnutta framåt. Det är inte det att jag inte vill, jag gillar vart vi är på väg... men vägen dit är sååå lång! Vissa dagar känns allt kanon och fan va bra det här kommer bli! Och nästa känner man bara att nu skiter jag fan i det här!



iBLAND önskar jag mej ett nytt perspektiv på livet.
Världen är så stor. Den är så stor att vi inte ens fattar det. Jag är säkert inte ensam om att ibland få känslan av att man borde försöka göra skillnad i världen? Det finns så mycket kvar att upptäcka! Det finns så mycket jag vill. Jag vill åka till en annan del av världen där jag studera och möta min största dröm -  späckhuggare i det fria! Jag vill se en stor och graciös vithaj i ögat. Jag vill resa Jorden Runt med min älskling! Jag vill bli rik och unna mej all lyx. Jag vill skänka pengar till en organisation som behöver det. Förstår ni vart jag vill komma? Ibland känns det bara som att man behöver ett nytt perspektiv på allting för att uppskatta det lilla men ack så älskade livet jag lever här i Lidköping.






Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin