♥ Onsdagsmys



God eftermiddag!
Kom hem igårkväll efter kurs i Skövde och möttes av spya i hallen... hmm. Yes! Visade sig att lill-missen mådde lite dåligt igår, även spytt under dagen när mamma vart här och gett dom mat, så vi ägnade resten av kvällen åt att bara ta hand om honom♥ Ville inte äta och var allmänt "liten" bara... Nu äter han dock som han ska igen och kanske var det bara lite magsjuka?? Man blir så orolig när ens "barn" inte är sig själva.

Idag har jag och missarna iaf haft en riktigt slappardag i soffan och bara myst framför flera avsnitt av One Tree Hill och ätit choklad :) Det behövs ibland vill jag säga. Men nu äre dags att ta tag i hemmet, innan jag möter min älskling efter jobb och körskola.

Ikväll har vi ett nytt avsnitt av Glee att titta på!! :D Och så blir det mysmiddag med löjromstoast till förrätt. Ja, vi har ju ändå alltid varit bäst på det här med vardagslyx ;)


Härligt med soooool!! Det tycker vi alla


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin