S♥nday!




Man kan sannerligen inte klaga på vädret denna helg! Underbara sol♥
Älskar att vakna och bara veta att solen lyser utanför persiennerna. Att dessutom rulla över på andra sidan och kunna väcka sin älskling med kyssar är lyx!!

Gårkvällen blev mys med lite tacopaj och Melodifestivalen (som suger btw!) och ett roligt frågespel som heter "På 5 sek" tror jag :) Idag ska vi iväg till Örslösa på kalas. Ganska snart faktiskt. Och när kvällen kommer laddar vi för Solsidan och Wallander!


Här kommer en bild på vad som skulle varit Veckans Naglar. men som istället bara blev Lördagens Naglar... tydligen målade jag med ett gammalt nagellack som jag tror var orsaken till att det aldrig torkade ordentligt. Så det glittriga skrapades bort med en gång! ROLIGT!! Not.... Ganska så jävla förbannad blev jag då. Men nu är dom franska istället ;)



Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin