I sällskapets tecken


Hallå Bloggers! Det är då fan vad fort en helg går! Men även om den rusar förbi så är det banne mej det bästa beslutet jag tagit - att just HA HELG! Jag har parerat mellan näsdukar och vinglas den här helgen. Förbannade snuva till att inte vilja ge sig!! Sitter fortfarande i, helt igenbommad. Inte riktigt sjuk, men inte riktigt frisk. Men som jag sa, för att kapitulera krävs det mer. 

I fredags mötte vi upp Madridborna och även J-Banan med hans nya flickvän för några kalla på Cafét. Jätte trevligt att träffa dom igen och tjöta lite skit ;) Jag och Älskling vandrade dock hem hand i hand vid midnatt, då resten av gänget begav sig mot Stadt.

Vaknade utvilade och på gott humör dagen efter och klev bokstavligt talat direkt ur sängen och mot Idrottens Hus, där R's systerson spelade fotboll. Någon turnering... Bästa Ettan? Kollade en match halv elva och en vid fyra. Där emellan passade vi på att handla och även springa på T&J :) När kvällen kom begav vi oss till M&M,som bjudit över oss på mat och dryck! Super trevligt! Så underbara att umgås med♥ 
  
 
Den här Rieslingen (Spätlese) från Moselland kan jag varmt rekommendera!
Riktigt fruktig och frisk i smaken utan för mycket syra. Mycket Emelie-vänligt!♥


Do your thing:

Vänlig fyll i:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (valfritt):

Blogg:

Kommentar:

Trackback
bloglovin